Tolga Başkan direksiyona geçti, partilileri Ankara’ya götürdü
Tolga Başkan direksiyona geçti, partilileri Ankara’ya götürdü
İYİ Parti Kemer İlçe Başkanı Tolga Kaviş, Ankara'da düzenlenecek Büyük Tandoğan Mitingi'ne katılmak için partilileriyle birlikte yola çıktı. Direksiyona bizzat geçen Kaviş, "Umutların ve değişimin yolundayız" mesajıyla mitinge destek verdi.
İYİ Parti Kemer İlçe Başkanı Tolga Kaviş, Ankara’da gerçekleştirilecek olan Büyük Tandoğan Mitingi'ne katılmak üzere Kemer’deki teşkilat üyeleriyle birlikte harekete geçti. Mitinge olan inancını göstermek amacıyla şoför koltuğuna bizzat geçen İlçe Başkanı Tolga Kaviş, partilileriyle birlikte başkente doğru yola çıkarak kararlı bir duruş sergiledi.
"UMUTLARIN VE DEĞİŞİMİN YOLUNDAYIZ"
Yolculuk öncesinde sosyal medya hesabından bir açıklama yapan İlçe Başkanı Tolga Kaviş, mitingin önemine dikkat çekerek şu ifadeleri kullandı: "Bugün istikametimiz Ankara, hedefimiz Büyük Tandoğan Mitingi! Milletimizin sesi olmak, adalet, demokrasi ve güçlü bir Türkiye için omuz omuza mücadele etmek üzere yola çıktık. Kemer’den Ankara’ya uzanan bu yol, umutların ve değişim iradesinin yoludur."

BÜYÜK MİTİNG İÇİN GERİ SAYIM BAŞLADI
Kemer teşkilatının tam kadro katılımıyla gerçekleşecek olan bu uzun yolculuk, Ankara’daki miting alanında coşkuyla karşılanacak. Adalet ve demokrasi vurgusuyla başkente ilerleyen İYİ Parti Kemer heyeti, Büyük Tandoğan Mitingi'nde Türkiye’nin geleceğine dair mesajlarını güçlü bir şekilde haykıracak.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.